Oulunsalo,

Ilmoittautumiset

11
Mikko H sami s Aarno Marko N Antti K Mika V J-P MV Kari Heikki Saraste Olli-pekka muhola Jussi Muhola
16
Tuomo K Aleksi R Heikki Tuomas H Pekka M Harri H ArMa Juho Janne A MiKa Hannu N Niko R Sami Markku H Jean L Timo M
16
Jani MikaH Juha-Matti J Jari K Eero P Sami T Mikko U Henri O Sami K Juha K Tuomas N Joonas H Panu J Petteri k Markus t Paavo H

Kommentoi...

Aarno ilmoittautui in

Vatsa”lihaksessa” ongelmaa. Epävarma pystyykö.

Aarno

Heikolta näyttää osallistjien määrä ja oma osallistuminennkin on ?. Onkohan mahiksia perua/siirtää?

Tuomas

Sunnuntai esim olis jo sellanen päivä että ainaki allekirjoittanut pääsis tulemaan

Janne

En tiijä voiko enää perua. Siirtää sinäänsä ei voi, kun Jouko saa nämä muutamat vuorot viikossa, ja se on niihin leimannu pelit. Luulen, että näin myöhään jos perutaan, niin meidän pitää oma osuus silti maksaa.
Heikki on ilmeisesti reissussa, niin en muuta nyt osaa sanoa kuin koetetaan kasata pelaajia ja jopa maalivahtikin, niin käypi pelailemassa ne ketkä pääsee..

minulla vähän näyttää jo parempia merkkejä flunssa, niin luulen pääseväni. luulen..
HK:sta tuskin saadaan apuja, kun siellä on pikkujouluturnaus päivällä ja sen jälkeen sauna.

Aarno

Pitäsikö mv Kari P. kysellä peliin/lisätä expats listoille?

Tuomas

Samaa mieltä Jannen kans, ei muutaku kaikki kynnelle kykenevät hikoilemaan ja sit tarvittaessa fbssä rekryt tulille

Janne

Kysyin karia

Juho-Pekka ilmoittautui in

Pääsenkin pelaan

Aarno

Onko VaPolta kysytty tuuraajia?

Aarno

Jos ois useampia tulijoita voisin jäädä lepuuttamaan raatoa.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot