Kempeleen Jäähalli,

Ilmoittautumiset

14
Janne A Marko N Aarno Mika V Niko R Heikki Tuomas H Juha-Matti J Mikko H Sami Jean L Antti K Jari K Teemu Holappa
8
sami s J-P Harri H Pekka M Timo M Aleksi R ArMa Hannu N
18
Jani MikaH Juho MiKa Eero P Markku H Sami T Mikko U Tuomo K Henri O Sami K Juha K Tuomas N Joonas H Panu J Petteri k Markus t Paavo H

Kommentoi...

Heikki

Hei. Lauantain peliin tarvitaan vielä lisää pelimiehiä!! Vastus on kova mutta kaikki on mahdollista.

Niko ilmoittautui in

Voin olla kentällä tahi maalissa

Janne

Tuleeko enempää pelaajia mukaan lauantaille? Pitää alkaa rekryämään facebookista tai jostain.. vastus on liigan kovin..

Heikki

Taikauskoa tai ei, mutta nyt kun siitä häkkiratkaisusta puhuttiin ennen peliä Jässin ja Aarnon kanssa, niin ehkä se olisi nyt pelastanut Jässin huulen vai menikö jopa hammas?? Ensi kerralla puhutaan juomapulloista.

Juha-Matti

Huulen tuli reikä mutta hampaat on ehjät, joku riekale siinä heilu ja hämäs muaki. Noh, nyt on jo puudutus kohillaan. Kai se peli käänty meille ku lähin pois?

Aarno

Hyvä ettei käynyt J-M pahemmin 👍. Terveys edellä. Tänään oli pari sarja pykälää tasoeroa. Jos joku on eri mieltä perusteluiden kera voi olla luonnollisesti eri mieltä. Mennään eteen päin! Yritetään edelleen olla taantumatta liikaa. Vastustaja on väärässä sarjassa. Se on fakta!

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot